Werken bij Unibewind

Unibewind is een jong, snelgroeiend bewindvoerderskantoor.                      
Het is een klein team, waarbij persoonlijke contact voor op staat.           
Onze klanten komen uit heel Noord- Nederland.
Het kantoor is gevestigd in Klazienaveen.
 
 
Wij zijn per direct op zoek naar een
 
(assistent) Bewindvoerder – 28 tot 40 uur per week
 
Functie:
Als beschermingsbewindvoerder ben je verantwoordelijk voor het beheren van de financiën van cliënten. Ook het accuraat voeren van de administratie behoort tot je taken. Je communiceert veelvuldig met cliënten en betrokken instanties zoals gemeenten, zorginstellingen en schuldeisers.
 
Wat vragen wij
Je hebt een conform het Landelijk Kwaliteitsbureau CBM (www.rechtspraak.nl) passende opleiding op HBO niveau afgerond, bij voorkeur SJD of MWD. Heb je meer dan twee jaar aantoonbare ervaring als bewindvoerder, dan is een passende opleiding op MBO-4 niveau ook mogelijk.
Je hebt tenminste twee jaar relevante juridische/financiële werkervaring;
Het is een pre als je ervaring hebt in beschermingsbewind.
Je bent zelfstandig, stressbestendig en klantgericht. Je kunt goed organiseren en plannen en je beschikt over goede communicatieve vaardigheden.
Ervaring met 2Work is gewenst.
We verwachten een proactieve, integere en collegiale werkhouding;
Je woont in de regio Klazienaveen/ Emmen.
 
Wat bieden wij
Afwisselend en uitdagend werk in een klein team;
Eigen verantwoordelijkheid en een hoge mate van vrijheid van werken;
Een passend salaris afhankelijk van ervaring.
 
Interesse?
Stuur je motivatiebrief en curriculum vitae vóór 15 maart a.s. naar g.louissen@unibewind.nl
Een dagdeel meelopen behoort tot de mogelijkheden.
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Gabry Louissen, tel. 06 - 54386620.
Zie ook www.unibewind.nl
 
U kunt direct het aanvraagformulier voor onderbewindstelling invullen en per email of per post naar ons toesturen. Mocht u hier niet uitkomen kunt u ook ten alle tijden het contactformulier invullen. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.